آبی دریا

آب مایه حیات,طبیعت زندگی ,حفظ محیط زیست,جلوگیری ازآلودگی آب وهوا

آبی دریا

آب مایه حیات,طبیعت زندگی ,حفظ محیط زیست,جلوگیری ازآلودگی آب وهوا

کارواش بدون آب نانو تکنولوژی ( ماده موثره 100% آلمانی )


کارواش بدون آب نانو تکنولوژی ( ماده موثره 100% آلمانی )

قیمت: 19500 تومان

تمیز کننده گرد و خاک، چربی و فضولات پرندگان از روی بدنه، سپرها، رینگ و لاستیک، قطعات لاستیکی و پلاستیکی داخل و خارج خودرو بدون نیاز به حتی یک قطره آب
7 الی 10 مرتبه تمیز کردن خودرو با یک بطری 1 لیتری
براق کننده و محافظ رنگ خودرو
کاهش جذب گرد و خاک به علت ایجاد خاصیت آنتی استاتیک

خرید        سوال از فروشنده

موتور شوی بدون نیاز به آب نانو تکنولوژی بطری 1 لیتری

قیمت: 14000 تومان

اکو واش 2012 با داشتن قدرت پاک کنندگی فوق العاده برای تمیز نمودن و شستشوی کلیه قطعات خودروهای سبک و سنگین مدرن از جمله قطعات فلزی و پلاستیکی نظیر سرسیلندر،در سوپاپ،سطح بیرونی رادیاتور و روکش مسیرهای انتقال آب و گاز و کولر مناسب است. اکو واش 2012 به قطعات موتور آسیب نمی رساند و تمام قطعات موتور ازجمله قطعات آلومینیومی را به آسانی تمیز می نماید.

روش مصرف: روی موتور ماشین اسپری کرده، پس چند دقیقه با دستمال، آلودگی ها را تمیز نمائید

همچنین می توانید به نسبت 1 به 1 با آب مخلوط نموده در پیستوله ریخته با فشار کمپرسور باد موتور خودرو را بدون نیاز به حتی 1 قطره آب تمیز نمائید.

ضمنا این محصول به صورت غلیظ 1:5 ( 1 لیتر موتور شوی + 5 لیتر آب = 6 لیتر موتور شوی آماده مصرف در پیستوله با فشار کمپرسور باد ) بصورت 4 لیتری جهت استفاده در کارواش ها، تعویض روغنی ها، مکانیکی ها و ... با کیفیت بالا و قیمت مناسب موجود می باشد.

روش خرید: برای خرید موتور شوی بدون نیاز به آب نانو تکنولوژی بطری 1 لیتری، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید        سوال از فروشنده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.